מכירת ציוד רפואי למרפאות, מעבדות
ובתי חולים

בין אם אתם קליניקה, מרפאה קטנה, או מוסד רפואי גדול, כמו בית חולים, תוכלו למצוא אצלנו ציוד רפואי למרפאות, בזמינות מהמלאי ובמחירים מיוחדים לרכש בכמות גדולה.
בכדי לקבל הצעת מחיר, זמינות או פרטים על ציוד רפואי מהמלאי, אנא מלאו את הפרטים כאן מטה וניצור אתכם קשר ממש בהקדם.

איזה ציוד רפואי למרפאות ניתן להשיג באתרינו?

אנו מספקים מיזה שנים מוצרים רפואיים למרפאות, בתי חולים, מוסדות ולקוחות פרטיים. חברתינו MHI שמה דגש על מוצרים איכותיים במחירים תחרותיים, תוך מתן פתירון על ידי מוצרים המתאימים לבית העסק. באתרינו תוכלו לעיין ולראות את המוצרים שאנו מספקים ובינהם, ציוד רפואי מתכלה, החל מכפפות חד פעמיות, כפפות ניטריל או לטקס (כל סוגי הככפות), כובעים, כיסויי נעליים, חלוקים ומסכות הכל חד פעמי. אלכוג’ל, מוצרי עזרה ראשונה וחבישה. אם אתם רוצים להתייעץ או שאתם לא בטוחים מהי הכמות שאתם צריכים להזמין, צרו איתנו קשר ואנחנו נשמח לייעץ לכם על כמות סבירה שתספיק ובמידת הצורך, ניתן יהיה בהמשך לבצע הזמנות נוספות.

ציוד רפואי למרפאות ובתי חולים

כאשר אנחנו חושבים על אספקת ציוד רפואי לבתי חולים ומרפאות, אנו רוצים לוודא שאנחנו עומדים בשלושה פרמטרים שהם החשובים מאוד עבורנו.

1 – עמידה בזמנים – אנו דואגים לספק את הציוד בזמן ובהתאם להזמנה ולכמות. עמידה בזמנים מבחינתנו היא מאסט ואנו חייבים ומחוייבים לתאריכים בהם הלקוחות שלנו מבצעים את ההזמנה. אף בית חולים לא רוצה להיות בחוסר ציוד רפואי ואנו לא רוצים להיות אלו שזה באשמתם. לכן, מרגע שההזמנה יוצאת, אנו נדאג לבצע אותה בהקדם האפשרי ובלי איחורים.

2 – לספק מוצרים איכותיים – אנו מנסים להביא תמיד את המוצרים האיכותיים והמתקדמים ביותר לשוק על מנת להקל על צוות בית החולים בעת סיוע למטופלים הן מבחינת נוחות, שהמוצרים שלנו יהיו קלים לשימוש והן מבחינת יעילות וסיוע במידה רבה.

3 – מחירים נוחים – למרות הביקוש ההולך וגודל לציוד רפואי למרפאות, אנו דואגים לעמוד במחירים סטנדרטיים ככל שיהיו. אין סיבה לשלם על משהו יותר ממה שהוא שווה. אתם מוזמנים להתקשר אלינו בשעות הפעילות שלנו ולקבל מאיתנו הצעת מחיר הולמת לציוד שאתם רוצים.

ציוד רפואי למרפאות קטנות - היגיינה

אתם לקראת פתיחה של מרפאה חדשה? ברכות. למה לשבור את הראש? מחפשים ציוד איכותי למרפאה במחירים מעולים? באתרינו תוכלו למצוא מגוון מוצרים למרפאות קטנות וגדולות שיסייעו לכם בבטיחות ובהיגיינה. מבלי להסתבך יותר מידי, הוספנו באתר את המוצרים המבוקשים ביותר וגם אלו שפחות, המסייעים בשמירה על היגיינה ובטיחות במרפאות. כובע חד פעמי, כיסוי נעליים חד פעמיים (ארדליים). סוגי אלכוג’ל איכותיים מסכות רפואיות, חלוקים חד פעמיים מכונה אוטומטית למדידת חום עצמית באמצעות כף היד או המצח. 

ציוד עזרה ראשונה

בנוסף אנו מספקים מוצרי חבישה חד פעמיים לטיפול וסייוע מיידי בפצעים, חתכים, זיהום ועוד. מוצרים כגון: תחבושות אלסטיות, פדי גזה, פדי אלכוהול לחיטוי, נייר גליל לחבישה, כדורי צמר גפן. 

אם אתם מחפשים מוצר שאינו קיים באתרינו, אם מוזמנים ליצור איתנו קשר ואנחנו נשמח להשיג אותו עבורכם במחיר תחרותי. ולכל שאלה או התייעצות אנו זמינים בטלפון ונשמח לתת שירות ולסייע.