משקפי מגן רפואיים

תיאור קצר של משקפי מגן מעלפים
משקפי מגן רפואיים

משקפי מגן לשימוש רפואי

משקפי מגן רפואיים או משקפי מגן, להגנה על העיניים והראייה מפני נזקים ולסביבת עבודה בטוחה ויעילה. משקפי מגן, משקפי מגן רפואיים, משמשים להגנה על העיניים מפני חלקיקים וקרינה, לשימוש במעבדות, בבית ובסביבות עבודה שונות. במסגרת האחריות של המנהל לדאוג לסביבת עבודה בטוחה לעובדים עליו לדאוג לספק להם משקפי מגן בכול מקום בו נדרשת הגנה לעיניים. על העובד מוטלת להרכיב משקפי מגן כדי לא לסכן את ראייתו.

משקפי מגן רפואיים שימושים נפוצים

משקפי מגן רפואיים, משקפי מגן, משמשים להגנה על העיניים מפני פגיעה פיסית ולמניעת חדירה של גופים זרים. להגנה מפני כניסת חלקיקים, נוזלים וכימיקלים במעבדות רפואיות כימיות או ביולוגיות, במרפאות ובבתי חולים מרכיבים משקפי מגן. הרכבת משקפי מגן להגנה מפני לייזר (כגון במרפאות עיניים) מאפשרת ליצור סביבת עבודה בטוחה ומוגנת למטפל לצד טיפול יעיל וטוב למטופל.
משקפי מגן משמשים גם לשמירה על אזור העיניים מפני סנוור ומפגיעה של חלקיקים, אבק וגופים זרים שעלולים לעוף במהלך פעילויות ספורט שונות כמו סקי, כדורסל או הוקי קרח, טיסה במטוסים עם תא טייס פתוח ועוד.
שימושים נוספים: משקפי מגן להגנה על עיני המרתך בזמן ריתוך וכן להגנה מפני שבבים עפים במהלך עבודות לעיבוד עץ, עבודות ניסור ועוד.
לוחמים ביחידות מיוחדות בצה”ל מרכיבים משקפי מגן בליסטיות הנותנות הגנה מפני רסיסים, בוץ ואבק.
אלמלא היו בעולם משקפי מגן אנשים רבים העוסקים בתחומים שונים היו עלולים לאבד את עיניהם וראייתם או שהם לא היו יכולים לבצע את עבודתם.

קטגוריות נבחרות

איך בוחרים משקפי מגן?

הבחירה בסוג זה או אחר של משקפי מגן  רפואיים או משקפי מגן משתנה בהתאם לסוג העבודה הנדרשת לביצוע משקפי המגן. באופן כללי, משקפי מגן מגיעים עם עדשות שונות, מעדשות כהות או שקופות, עדשות בעלות צפיפות אופטית גבוהה המונעת את חשיפת העיניים ללייזר ועד עדשות עמידות בפני שריטות או הצטברות של אדים, עם מוטות משקפיים שונים למידת הגנה שונה בצידי העיניים, במחירים שונים וכמובן באיכות משתנה. ראייה היא דבר רציני. ככול שתדירות השימוש במשקפי מגן גבוהה יותר והסכנה בסביבת העבודה גדולה יותר, כך מומלץ לא להתפשר ולהשקיע בבחירת משקפי מגן באיכות גבוהה יותר. כמו כן יש להקפיד בבחירת משקפי מגן על מסגרת שתשב בצורה טובה, נוחה ויציבה על הפנים ותהיה בגודל מתאים.
ניתן לבחור משקפי מגן בעיצובים שונים.
במידה ואינך בטוח.ה באיזה דגם של משקפי מגןל בחור, נשמח לעמוד לשרותכם בבחירת הדגם המומלץ לסוג המשימה הנדרשת.

נוחות משקפי מגן

משקפי מגן יושבות על גשר האף ומכסות את אזור העיניים בדיוק כמו משקפי ראייה או משקפי שמש ובאותה מידה של נוחות ויציבות. פעמים רבות יש למשקפי מגן רצועה המאפשרת התאמה אישית של המסגרת לגודל הראש הרצוי. משקפי מגן קלות לנשיאה ולהרכבה.

משקפי מגן לבעלי משקפי ראייה

משקפי מגן רפואיים או משקפי מגן מתאימים גם לאנשים עם משקפי ראייה. מרכיבים משקפי מגן מעל משקפי הראייה בקלות. העובדה שמשקפי המגן “יושבים” על משקפי ראייה לא מפריעה ולא יוצרת לחץ.
חיפשת מוצר ולא מצאת באתר?
לא בטוח שהמוצר מתאים לך? דברו איתי, אני כאן לשרותך!

כפפות 100% ניטריל כחולות
MHI
ב- 18.99
במארז 100 יח׳

הצטרפו לרשימת הדיוור

כדאי לעבוד איתנו

קניה בטוחה

שביעות רצונך חשובה לנו, לכן אנו מאפשרים לך להתנסות במוצרים ללא כל חשש

משלוח מהיר

מרבית המוצרים נשלחים ומגיעים ליעדם תוך שני ימי עבודה

חיסכון כספי

המחירים שלנו תחרותיים ומהנמוכים בשוק. בדקו אותנו!

שירות מצויין

שירות אדיב ומענה מהיר לכל שאלה או בקשה, עוזרת לנו לשמור על הלקוחות שלנו מרוצים

חיסכון בזמן

לא מצאתם באתר את מה שחיפשתם? צרו איתנו קשר ונעזור לכם למצוא!