מדחום ללא מגע

מדידת חום הגוף של מבוגרים, תינוקות וילדים, בצורה נוחה, אמינה ולא פולשנית.
מדחום ללא מגע

מדחום ללא מגע לשימוש ביתי

מדחום ללא מגע משמש למדידת חום ללא מגע יד אדם בצורה אמינה, מהירה בטוחה והיגיינית. מדחום ללא מגע, מדחום דיגיטלי ללא מגע, מתאים לשימוש רפואי, ביתי, מסחרי ותעשייתי, בכניסה לחנויות, למרכזי קניות, למקומות עבודה, מרפאות ועוד. מדחום ללא מגע נוח ויעיל מאוד למדידת חום גופם של תינוקות וילדים.
יש מבחר גדול של מדחומים ללא מגע. להלן מספר נבחר של דגמים. דגמים נוספים והזמנה בעמוד החנות.

שימושים נפוצים עם מדחום ללא מגע

מדחום ללא מגע משמש לצרכים רבים כגון מדידת חום הגוף של אנשים, מבוגרים, תינוקות וילדים, בצורה נוחה, קלה, אמינה ולא פולשנית. מדחום ללא מגע מתאים לשימוש ביתי ומסחרי. בנוסף מדחום ללא מגע שימושי ויעיל למדידת חום לכמות גדולה של אנשים בכניסה למקומות עבודה, למרכזי קניות, למקומות בילוי או למקומות ציבוריים אחרים, במהירות וביעילות, תוך שמירה על היגיינה אישית. אין צורך לחטא מדחום ללא מגע בין מדידה למדידה ואין סכנת הדבקה. אין צורך להכניס את מדחום חד פעמי לפה, לאוזן או מתחת לבית השחי.
מדחום חד פעמי, מדחום חד פעמי דיגיטלי, נפוץ מאוד בשימוש מאז מגפת הקורונה.
מדחום ללא מגע משמש למדידת חום בטוחה של בני אדם או יצורים חיים אחרים עם זיהום ולמדידת חום הגוף של בעלי חיים שחובה לשמור מהם מרחק על ידי וטרינרים.
במפעלים תעשייתיים ובענפי ייצור שונים עושים שימוש במדחום ללא מגע למדידת הטמפרטורה של חפצים ומשטחים שונים, גם כאלה שלא ניתן לבוא איתם במגע ישיר. מדחום ללא מגע משמש גם לתהליכי בקרת איכות במפעלי מזון.

קטגוריות נבחרות

מד חום ללא מגע או מדחום רפואי רגיל

במצבים מסוימים השימוש במדחום רפואי רגיל שמחייב מגע ישיר וטווח המדידה שלו מוגבל הוא מספק. אולם במקרים רבים אין תחליף למדחום ללא מגע שמאפשר מדידת חום תוך שמירת מרחק, בצורה בטוחה, ללא מגע ישיר ותוך הקפדה על היגיינה אישית, בלי לסכן את בריאות המודד או האובייקט הנמדד. מדחום ללא מגע פתרון מושלם למדידת חום נוחה וקלה אצל תינוקות וילדים, בלי צורך להכניס מדחום לפה, לאוזן, לבית השחי או לישבן. הפתרון הטוב ביותר לבדיקת חום המונית, מהירה, בטוחה, יעילה ומדויקת הוא מדחום ללא מגע.
השימוש במדחום ללא מגע ישיר הוא פשוט, בלחיצת כפתור, התוצאה מהירה ומופיעה על צג בצורה ברורה וקריאה. ידית בצורת אקדח שיש בכול מדחום ללא מגע מאפשרת אחיזה קלה ונוחה.
מדחום ללא מגע לא מוגבל רק למדידת חום גוף. טווח מדידה רחב יותר של מדחום ללא מגע והעובדה שאין צורך במגע ישיר הופכים אותו למכשיר רב תכליתי ומאפשרים מגוון רחב של שימושים, ביתיים, מסחריים ותעשייתיים, כגון מדידת הטמפרטורה של חפצים, משטחים ועוד.

מדחום ללא מגע: אמינות

תוצאות המדידה של מדחום ללא מגע נחשבות אמינות ומדויקות.

בחירת מדחום ללא מגע

יש לבחור את מדחום ללא מגע בהתאם לצרכים: מדחום ללא מגע לשימוש רפואי או תעשייתי, מדחום ללא מגע לשימוש ביתי או מסחרי וכדומה. נשמח לעמוד לרשותכם בבחירת מדחום ללא מגע מתאים לצרכים ולשימושים שלכם.
חיפשת מוצר ולא מצאת באתר?
לא בטוח שהמוצר מתאים לך? דברו איתי, אני כאן לשרותך!

כפפות 100% ניטריל כחולות
MHI
ב- 18.99
במארז 100 יח׳

הצטרפו לרשימת הדיוור

כדאי לעבוד איתנו

קניה בטוחה

שביעות רצונך חשובה לנו, לכן אנו מאפשרים לך להתנסות במוצרים ללא כל חשש

משלוח מהיר

מרבית המוצרים נשלחים ומגיעים ליעדם תוך שני ימי עבודה

חיסכון כספי

המחירים שלנו תחרותיים ומהנמוכים בשוק. בדקו אותנו!

שירות מצויין

שירות אדיב ומענה מהיר לכל שאלה או בקשה, עוזרת לנו לשמור על הלקוחות שלנו מרוצים

חיסכון בזמן

לא מצאתם באתר את מה שחיפשתם? צרו איתנו קשר ונעזור לכם למצוא!