כיסוי נעליים חד פעמי

כיסוי נעליים חד פעמי לשימוש רפואי בקליניקות, חדרים נקיים ותעשיית המזון.
כיסוי נעלים חד פעמי

כיסוי נעלים לשימוש רפואי

כיסוי נעליים חד פעמי משמש כמגן על הנעליים מונע העברת חיידקים וזיהומים וסוגים מסויימים משמשים גם למניעת חדירה של נוזלים, או מגן על משטחים מרוצפים. כיסוי נעל חד פעמי מתאים לעבודה בחדרים נקיים ובסביבה רגישה, בבתי חולים, מעבדות, מרפאות ובתעשיית המזון. בנוסף, כיסוי נעליים מסייע במניעת החלקה.

שימושים בכיסוי נעלים חד פעמי

נעליים חד פעמיות משמשות לצרכים רבים ומגוונים. בבתי חולים, במוסדות רפואיים, במרפאות ובמעבדות משתמשים בנעליים החד פעמיות לשמירה על סטריליות. הנעליים החד פעמיות מסייעות בשמירה על היגיינה מיטבית. הן מתאימות גם לשימוש בתעשיות שונות, בהן תעשיית המזון, קווי יצור במפעלי תעשייה שונים, במפעלי אלקטרוניקה, בבתי מלון ובמקומות שונים המחייבים ניקיון וסטריליות. הנעליים החד פעמיות מונעת הכנסת חלקיקים לחדרים נקיים ומגנות על משטחים מרוצפים. המודעות לצורך בסביבה סטרילית במקומות אלה בשנים האחרונות לצד הידיעה שיש פתרונות יעילים וזמינים הגדילה את השימוש במוצרים חד פעמיים, בהם נעליים חד פעמיות. הנעל החד פעמית או הכיסוי החד פעמי לנעל, מגן גם על הנעל של המשתמש בזמן השימוש בחומרים שונים, בהם נוזלים, צבע וכדומה.

קטגוריות נבחרות

כיסוי נעליים חד פעמי לשימוש רפואי

בשנים האחרונות, עקב החשש מזיהומים והצורך בשמירה על היגיינה, עלה השימוש בציוד רפואי חד פעמי, בכלל זה כיסוי נעליים חד פעמי, בבתי חולים, במרפאות ובמכונים רפואיים.

כיסוי לנעליים חד פעמי ניתן ל”לבישה” על הנעליים הרגילות של אנשי הצוות הרפואי. הן מסייעות לשמירה על סטריליות. השימוש בכיסוי נעליים והסרתן בתום הפרוצדורה הרפואית מגן מפני מעבר חיידקים וזיהומים ומסייע בשמירה על חיטוי, סטריליות והיגיינה מיטבית.

כיסוי נעליים חד פעמי מונע הכנסת חלקיקים לחדרים סטריליים או רגישים ומגן על משטחים מרוצפים מפני חיידקים ומזהמים.

כיסוי נעלים חד פעמי

איך בוחרים כיסוי נעליים חד פעמי?

נעליים חד פעמיות עשויות מחומרים שונים ומגוונים. יש  נעליים חד פעמיות עשויות ניילון. יש נעליים חד פעמיות עשויות מבד לא ארוג, מאה אחוז פוליפרופילן. הבד הלא ארוג מאפשר שימוש נוח ופשוט בנעל החד פעמית והפוליפרופילן מעניק לה את הגמישות והנוחות שלה.

יש  נעליים חד פעמיות העשויות מחומרים משולבים. הגומי שנמצא בקצה הנעל החד פעמית מאפשר התאמה וכיסוי מיטבי לנעל של המשתמש.  חשוב לדעת שיש נעליים חד פעמיות בגדלים שונים ובצבעים שונים. ניתן לבחור את המידה והצבע שיעניקו למשתמש את מירב הנוחות, בהתאם לצרכים ולשימושים שלו. כל הנעליים החד פעמיות קלות מאוד ונוחות לנשיאה.

נוחות המשתמש

כיסוי נעל חד פעמי קל לכיסוי כל סוג נעל ולהסרה בתום השימוש. היא נוחה מאוד לשימוש ומותאמת לגודל הנעל של המשתמש, כך שאין צורך לדחוק לתוכה את הנעל. בעזרת ציפוי מיוחד הנעל החד פעמית מונעת החלקה. השימוש בכיסוי נעל חד פעמי שומר גם על נעלי המשתמש. הנעליים החד פעמיות מגיעות במארזים, בגדלים ובצבעים שונים.
נשמח לעמוד לרשותכם בבחירת הסוג המתאים לצרכים שלכם.

חיפשת מוצר ולא מצאת באתר?
לא בטוח שהמוצר מתאים לך? דברו איתי, אני כאן לשרותך!

כפפות 100% ניטריל כחולות
MHI
ב- 18.99
במארז 100 יח׳

הצטרפו לרשימת הדיוור

כדאי לעבוד איתנו

קניה בטוחה

שביעות רצונך חשובה לנו, לכן אנו מאפשרים לך להתנסות במוצרים ללא כל חשש

משלוח מהיר

מרבית המוצרים נשלחים ומגיעים ליעדם תוך שני ימי עבודה

חיסכון כספי

המחירים שלנו תחרותיים ומהנמוכים בשוק. בדקו אותנו!

שירות מצויין

שירות אדיב ומענה מהיר לכל שאלה או בקשה, עוזרת לנו לשמור על הלקוחות שלנו מרוצים

חיסכון בזמן

לא מצאתם באתר את מה שחיפשתם? צרו איתנו קשר ונעזור לכם למצוא!