חלוקים חד פעמיים

חלוקים חד פעמיים איכותיים: הגנה מפני זיהומים וחיידקים במחירים מעולים
חלוקים חד פעמיים

חלוקים לשימוש רפואי

חלוקים חד פעמיים

חלוקים חד פעמיים למניעת העברת מחלות, הדבקה והתפשטות זיהומים, להגנה מפני נזקים ולשמירה על הניקיון. החלוק מספק שדה סטרילי ואמצעי בידוד.
בנוסף משמשים החלוקים להגנה על הגוף מפני מגע עם חומרים כימיקלים, או למניעת הדבקה והם מוצר נפוץ בשימוש כאמצעי זהירות בבתי חולים ובמפעלים, במעבדות, בחדרי ניתוח, במרפאות וכדומה.

שימושים נפוצים של חלוקים חד פעמיים

החלוקים משמשים לצרכים רבים כגון מניעת הדבקה ושמירה על סטריליות במעבדות, חדרי ניתוח, בתי חולים ומרפאות שיניים. חלוק חד פעמי, חלוק בידוד, חלוק מעבדה, חלוק רופא, חלוק מנתחים או חלוק כירורגי נלבש כדי לבודד מזיהומים, לשמירה על ניקיון סביבתי, הגנה בין המטפל לחולים ובין מטופל למטופל מפני חיידקים וזיהומים.

החלפת החלוק במעבר בין מטופלים מסייע בשמירה על סטריליות ובטיחות. בני משפחה וקרובים של חולים עם זיהום או של חולים בסיכון גבוה להדבקה הנמצאים בבידוד רשאים להתקרב אליהם רק עם חלוק חד פעמי לשמירה על היגיינה ומניעת הדבקה.

שימושים נוספים בחלוקים: ניקיון, שמירה על היגיינה במסעדות או מטבחים תעשייתיים, בחדרים נקיים וכן אצל בעלי מלאכה בעבודות צביעה, תחזוקה ועבודת ייצור כללית. מכוני יופי וקוסמטיקאיות משתמשים בחלוקים אלו.
חלוק אטום ועמיד למים. מגן מפני נוזלים כמו דם, מפני תרסיסים שונים וחלקיקי אבק כגון אסבסט.

קטגוריות נבחרות

כיצד לבחור חלוק חד פעמי?

הבחירה בסוג זה או אחר של החלוק משתנה בהתאם לסוג העבודה הנדרשת לביצוע עם החלוק החד פעמי. באופן כללי, החלוקים מגיעים באורכים שונים, עם אורך שרוול שונה, עם סגירה שונה (חלוק חד פעמי עם קשירה, עם תיק-תקים וכדומה), עשויים מחומרים שונים, בצבעים שונים וכמובן באיכות משתנה. ככל שתדירות השימוש בחלוקים גבוהה יותר, כך מומלץ שהחלוק החד פעמי יהיה באיכות גבוהה יותר ונוח יותר ללבישה ולשימוש.
במידה ואינך בטוח.ה באיזה דגם חלוק חד פעמי לבחור, נשמח לעמוד לשרותכם בבחירת הדגם המומלץ לסוג המשימה הנדרשת.

חלוקים חד פעמיים או רב פעמיים

עבודות מסוימות, כמו ניקיון, יכולות בהחלט לאפשר שימוש בחלוקים רב פעמיים. אולם בשימוש רפואי, בחדרי ניתוח או בעבודה עם חומרים מזהמים ומסוכנים, חובה להשתמש בחלוקים חד פעמיים, לשמירה על היגיינה אישית, למניעת הדבקה, זיהום, או בטיחות מפני חומרים מסוכנים. המודעות לצורך בסביבה סטרילית במקומות אלה לצד הידיעה שיש פתרונות יעילים וזמינים הגדילה את השימוש במוצרים חד פעמיים מתכלים, בהם חלוקים חד פעמיים.

חלוקים חד פעמיים: נוחות

החלוקים קלים, גמישים, נוחים לנשיאה וניתנים ללבישה ולהסרה בקלות רבה. החלוק נלבש על בגדיהם של אנשי הצוות הרפואי בפשטות. השימוש בחלוקים והסרתם בתום המשימה הנדרשת מגן מפני מעבר חיידקים וזיהומים, מסייע בשמירה על ניקיון, סטריליות והיגיינה מיטבית ומביא לרמת בטיחות גבוהה של מטפלים ומטופלים בבתי חולים, חדרי ניתוח, מרפאות ומעבדות. בלעדי החלוקים  היינו חיים בעולם פחות בטוח והיגייני.

אנחנו בMHI – מכשור וציוד רפואי, נשמח לעמוד לשרותכם בכל נושא ולמצוא את הפתרון הטוב ביותר עבורכם. מוזמנים להשאיר פרטים בדף צור קשר ואנחנו נחזור בהקדם

חיפשת מוצר ולא מצאת באתר?
לא בטוח שהמוצר מתאים לך? דברו איתי, אני כאן לשרותך!

כפפות 100% ניטריל כחולות
MHI
ב- 18.99
במארז 100 יח׳

הצטרפו לרשימת הדיוור

כדאי לעבוד איתנו

קניה בטוחה

שביעות רצונך חשובה לנו, לכן אנו מאפשרים לך להתנסות במוצרים ללא כל חשש

משלוח מהיר

מרבית המוצרים נשלחים ומגיעים ליעדם תוך שני ימי עבודה

חיסכון כספי

המחירים שלנו תחרותיים ומהנמוכים בשוק. בדקו אותנו!

שירות מצויין

שירות אדיב ומענה מהיר לכל שאלה או בקשה, עוזרת לנו לשמור על הלקוחות שלנו מרוצים

חיסכון בזמן

לא מצאתם באתר את מה שחיפשתם? צרו איתנו קשר ונעזור לכם למצוא!