המדריך המלא לקרם עיניים מומלץ

מתישהו מתחילים לצוץ ולהופיע בעור סממני הגיל הראשונים, כשהאזור סביב העיניים הוא מהראשונים שנוטים להראות סימני הזדקנות, זאת בשל היותו של העור דק יותר ומכיל פחות בלוטות שומן וחלבונים כדוגמת אלסטין וקולגן.

זאת ועוד, סביב העין ישנם 22 שרירים הנמצאים בתנועה מתמדת ואחראים ל- 10,000 מצמוצים בממוצע ליום ולהבעות פנים בשעת צחוק, חיוך, שמחה, כעס, תימהון ועוד, לכן אזור זה רגיש יותר והראשון להתקמט. 

אלא מה? כשמתחילים להבחין בקמטוטים הללו, הנטייה הטבעית היא למהר ולרכוש קרם עיניים מומלץ ויקר, (בנוסף למוצרי איפור שאנו שמים בדרך כלל) כזה הכולל הבטחות של היצרנים להסרת קמטים, מיצוק, מתיחה והרמת העור, כמו גם הסרת סימנים כהים, העלמת נפיחויות ועוד, דהיינו קרם פלא.

רכיבים פעילים כדוגמת חומצה הילארונית ופפטידים

באופן כללי, קרם עיניים מומלץ מכיל מרכיבי רטיבות כדוגמת חומצה הילארונית ופפטידים, רכיבים המעודדים ייצור קולגן ואלסטין כמו גם רכיבים נוגדי חמצון ורכיבים לטיפול בעיגולים כהים וסממני עייפות סביב העיניים הנובעים ממחסור בשינה. בנוסף, מומלץ להימנע מתכשירים וקרמים המכילים פארבנים, סיליקונים, פטרולטום, שמן מינרלי, פרופילן גליקול ורכיבים שעלולים לגרום לגירויים.

לעניין הגירויים, חשוב להדגיש שקרם עיניים אינו אמור לצרוב ו\או לגרום לגירויים, ובמידה וחשים צריבה בעקבות מריחת הקרם, יש להפסיק את השימוש בו באופן מידי. כמו כן, ובמידה ומתפתחת תופעה של מיליה (נקודות שומן המופיעות כבליטות קטנות על עור הפנים, ובפרט באזור העיניים והעפעפיים, כתוצאה מעודף קרטין), רצוי לעבור לקרם עיניים דליל וקל יותר.

קרם עיניים מסדרת STEM CELLS ARGAN PLANT

ככלל, כדאי להתחיל את השימוש בקרם עיניים מומלץ כבר באמצע גילאי ה- 20, אם כדי להזין את העור סביב העיניים ושמירה על מראה צעיר ורענן לאורך זמן ואם להפחתת סימנים כהים שמקורם בעודף פיגמנטציה, עודף מלח, תזונה לקויה ועייפות והאטת סממני ההזדקנות. אחד מהתכשירים המומלצים הוא קרם עיניים מסדרת STEM CELLS ARGAN PLANT מבית המותג Absolute CARE.

מדובר בקרם עיניים ייחודי שרכיביו הפעילים מיוצרים מתאי גזע עץ הארגן לצורך העלמת סימני העייפות, הפחתה בעומק הקמטים ושיפור מוצקות העור. הקפדה על שימוש קבוע מוביל לתוצאות ארוכות טווח של עור במראה כללי רענן וצעיר יותר. התכשיר מגיע בגדלים של 50 מ”ל ו- 250 מ”ל ומותאם לכל סוגי העור, ובפרט לבעלי עור בוגר.

כתיבת תגובה