כפפות חד פעמיות

להגנה על עור הידיים מפני מגע עם כימיקלים, שמירה על הגיינה, מניעת הדבקה ועוד
כפפות חד פעמיות

כפפות חד פעמיות למגוון שימושים

כפפות חד פעמיות משמשות להגנה על עור הידיים מפני מגע עם חומרים כימיקלים, או למניעת הדבקה והן מוצר נפוץ בשימוש בכל בית או מפעל, ועד לשימוש על ידי עובדים במרפאות ובתי חולים, במעבדות וכדומה. להלן מספר נבחר של דגמים. דגמים נוספים והזמנה בעמוד החנות »

שימושים נפוצים

כפפות חד פעמיות משמשות לצרכים רבים כגון מניעת הדבקה ושמירה על סטריליות במרפאות בתי חולים ומוסדות רפואיים, ניקיון, שמירה על היגיינה במסעדות או מטבחים תעשייתיים. שימושים נוספים  – אחזקה, במפעלי אלקטרוניקה, מוסכים, מספרות (צביעת שיער), מקעקעים ופיזיותרפיסטים. כמו כן, חוקרי זיהוי פלילי בזירות פשע, קוסמטיקאיות, מפעלי תעשיה, עבודות חשמל (במיוחד עם כפפות לטקס) משתמשים בכפפות חד פעמיות ובלעדיהן, היינו חיים בעולם פחות בטוח והגייני.

כיצד לבחור כפפות חד פעמיות?

הבחירה בסוג זה או אחר, משתנה בהתאם לסוג העבודה הנדרשת לביצוע עם הכפפות החד פעמיות. באופן כללי, כפפות חד פעמיות מגיעות בחוזק משתנה, אורך שונה, עם או בלי אבקה וכמובן איכות שונה. ככל שתדירות השימוש בכפפות חד פעמיות תהיה גבוהה יותר, כך מומלץ שהכפפות יהיו באיכות גבוהה יותר, חזקות יותר, ונוחות יותר לשימוש.
במידה ואינך בטוח.ה באלו דגם לבחור, נשמח לעמוד לשרותכם בבחירת הדגם המומלץ לסוג המשימה הנדרשת.

חד פעמיות או רב-פעמיות?

עבודות מסוימות, כמו ניקיון, יכולות בהחלט לאפשר שימוש בכפפות רב פעמיות, אולם בשימוש רפואי או בעבודה עם חומרים מסוכנים, חובה להשתמש בכפפות חד פעמיות, למניעת הדבקה, זיהום, או בטיחות מפני חומרים מסוכנים.

האם יש כשרות לפסח?

כפפות חד פעמיות רבות מכילות טלק שהוא למעשה עמילן, ועמילן נחשב לחמץ. ישנם רבנים הטוענים כי אסור להשתמש בהן בפסח, ואלו רבנים אחרים טוענים שאין בעיה כל עוד מקפידים לשטוף אותן לפני המגע עם המזון. כך או כך, בכפפות ללא אבקה, אין בעיית כשרות.

קטגוריות נוספות

לטקס וסוגים נוספים

לייצור משתמשים בדרך כלל מחומרים כמו לטקס, ויניל (PVC) או ניטריל, ולעיתים רחוקות גם מניאופרן.
הכנו לך סיכום קצר שיעזור לך להבין את ההבדלים בינהם:
לטקס – גומי טבעי
יתרונות: נוחות, גמישות גבוהה ביותר, רגישות גבוהה
שימושים: הגיינה ומניעת הדבקה

ניטריל – חומר סינטטי
יתרונות: נמתחת, עמידה
שימושים: הגיינה ומניעת הדבקה, תעשיית כימיקלים

ויניל – חומר סינטטי
יתרונות: חסכונית, נוחה
שימושים: תעשיית כימיקלים

כפפות לטקס נפוצות במרפאות ובתי חולים מכוון שהן בעלות רגישות גבוהה למישוש ומאפשרות עבודה הדורשת דיוק רב (כמו מנתחים) וזאת בנוסף להיותן גמישות ונוחות. כפפות לטקס מאפשרות ההגנה טובה מפני חיידקים ווירוסים, וכפפות סינתטיות מספקות הגנה כימית טובה יותר. 

כפפות חד פעמיות לאלרגיים ללטקס

אנשים רבים, לרבות במוסדות רפואיים נמצאים כאלרגיים ללטקס ולא יכולים להשתמש בהן. למעשה, האלרגיה בד”כ לא נגרמת מהלטקס עצמו אלא מהאבקה המפוזרת בהן שמטרתה לספוג את חלבוני הגומי מן הכפפה. כאשר אבקה זו מתפזרת באוויר היא עשוי לגרום לגירוי נשימה בעיתי ואלרגיה. במקרים בהם הכרחי להשתמש בכפפות לטקס ניתן להשתמש עם כפפות ללא אבקה ותכולת החלבונים נמוכה. כפפות הניטריל הינם סינטטיות ואינן גורמות לתגובות אלרגיות, בניגוד לכפפות לטקס. לפי ממצאים, כ 20% מהעובדים ברפואה מדווחים על אלרגיה ללטקס ו/או לאבקת הטלק.

כפפות לטקס

כפפות לטקס הן הכפפות חד פעמיות, מחומר הנקרא לטקס השימושי בתעשיית הגומי.

הלטקס נמצא כחומר המונע התפשטות והדבקות של חיידקים ווירוסים על העור ולכן הוא נפוץ במיוחד במרפאות. כפפות לטקס משתמשות כאמצעי הגנה  גם בעולם הכימיקלים והניקיון ובכל מקום בו משתמשים בחומרים חזקים המהווים סכנה לעור הידיים.

 

שימוש בחדרים נקיים

על מנת שכפפות לטקס תהיינה סטריליות ויהיה ניתן להשתמש בהן בחדרים נקיים, עליהן לעמוד בדרישות הבאות :

  • עליהן להיות צמודות ליד, אך לא צמודות מדי, על מנת לאפשר ליד מרחב פעולה ואפשרות לבצע תנועות של מוטוריקה עדינה.
  • על הכפפות לעבור עיקור באמצעות קרינת גמא ברמת ביטחון סטרילית (SAL) של 10^-6 לפחות.
  • עובי הכפפות צריך להיות לפחות 0.25 מ”מ באצבעות ו – 0.20 מילימטר בכף היד.
  • על הכפפות להיות חזקות מספיק בפני לעמוד בפני קריעה או התפוררות (ברוב הכפפות אין בעיה מכיוון שהלטקס בעצמו הוא חומר אלסטי וחזק מספיק).

שאלות ותשובות נפוצות

אכן כן. למעשה, 20% מהאוכלוסיית הרופאים רגישים ואלרגים לכפפות לטקס ולכן, ישנן כפפות ללא אבקה ועם אחוזי חלבון נמוכים המוצעים בשוק. באתר שלנו אנחנו מציעים גם אפשרות כזו. 

וודאי. באתרינו תוכלו למצוא מגוון כפפות שמתאימות למגוון שירותים, בצבעים שונים כמו כתום, כחול, שחור ועוד. נשמח לעמוד לשירותכם. הכפפות שלנו במחירים מעולים עם משלוחים לכל חלקי הארץ.

שימוש חוזר בכפפות חד פעמיות מושפע בעיקר מהחומר איתו הכפפות היו במגע בזמן השימוש בהן. במידה והשימוש בהן היה עדין ללא מעורבות של כימיקלים מסוכנים, אפשר לשקול להשתמש בהן שוב. שימוש חוזר בכפפות חד פעמיות הינו באחריות המשתמש בלבד מכיוון שהן נועדו לשימוש חד פעמי כשמן.

חיפשת מוצר ולא מצאת באתר?
לא בטוח שהמוצר מתאים לך? דברו איתי, אני כאן לשרותך!

כפפות 100% ניטריל כחולות
MHI
ב- 18.99
במארז 100 יח׳

הצטרפו לרשימת הדיוור

כדאי לעבוד איתנו

קניה בטוחה

שביעות רצונך חשובה לנו, לכן אנו מאפשרים לך להתנסות במוצרים ללא כל חשש

משלוח מהיר

מרבית המוצרים נשלחים ומגיעים ליעדם תוך שני ימי עבודה

חיסכון כספי

המחירים שלנו תחרותיים ומהנמוכים בשוק. בדקו אותנו!

שירות מצויין

שירות אדיב ומענה מהיר לכל שאלה או בקשה, עוזרת לנו לשמור על הלקוחות שלנו מרוצים

חיסכון בזמן

לא מצאתם באתר את מה שחיפשתם? צרו איתנו קשר ונעזור לכם למצוא!